Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
About the Editor-in-chief
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 3/4 (19/20), 2006
К ОЦЕНКЕ ЭКОНОМИЧЕСКИХ И СОЦИАЛЬНЫХ РЕФОРМ В СТРАНАХ СНГ
Korotkova T. L.
Professor, Department of Marketing and Project Management, Moscow Institute of Electronic Technology, PhD (Economics)

Использование социально-этического маркетинга в методологии реструктуризации бизнеса



Литература:
1. Каплан Р., Нортон Д. Стратегические карты. Трансформация нематериальных активов в материальные результаты. - М.:Олимп-Бизнес, 2004.
2. Экономическая социология. - 2006. - Т. 7. - N 3.
3. Короткова Т.Л., Макерова И.А. Теоретические и методические принципы реструктуризации как необходимое условие перехода государственных унитарных фармацевтических предприятий к рыночнной системе управления //Проблемы экономики - 2005. - N 3.

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2024