Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
About the Editor-in-chief
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 1 (21), 2007
ISSUES OF SCIENCE AND EDUCATION
Орлова О. В.
руководитель PR-группы управления внешних связей Российского государственного педагогического университета им. А.И.Герцена

Информационная основа репутационного менеджмента в высшем учебном заведении



Литература:
1. Васильев Ю.С., Глухов В.В., Федоров М.П., Федотов А.В. Экономика и организация управления вузом: Учебник /Под ред. В.В. Глухова. - СПб: Лань, 2001.
2. Кельчевская Н.Р., Котляревская И.В. Маркетинг - рыночная инновация в управлении государственным вузом // Университетское управление, 2000. - N3 (14).
3. Панкрухин А.П. Маркетинг образовательных услуг в высшем и дополнительном образовании: Учебное пособие. - М.: Интерпракс, 1995.
4. Сухотерин Л., Юдинцев И.. Информационная работа в государственном аппарате. - М.: Интерпракс, 2004.
5. Clark B.R. Creating entrepreneurial universities: organizational pathways of transformation. Issues in Higher Education. Paris: IAU Press; Pergamon, Elsevier Science, 1998.
6. Kotler P., Roberto E.L. Social Marketing: Strategies for changing public behavior, 1989.

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2024