Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
About the Editor-in-chief
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 2 (22), 2007
ECONOMICS, MANAGEMENT, AND ACCOUNTING AT THE ENTERPRICE
Пушкарева Л. В.
доцент кафедры коммерческой деятельности и предпринимательства Санкт-Петербургского инженерно-экономического университета,
кандидат экономических наук


Современные маркетинговые стратегии коммерческих предприятий (на примере торговой сети `АШАН`).



Литература:
1.Виханский О.С. Стратегическое управление.- М.: Изд-во `Гардарики`,
2000.
2.Дойл П. Маркетинг-менеджмент и стратегии /Пер. с англ. - СПб.:
Изд-во ПИТЕР, 2002.
3. Котлер Ф. Основы маркетинга /Пер. с англ. - М.: Изд. дом `ВИЛЬЯМС`, 2003.
4.Манн И. Маркетинг на 100%. - СПб.: Изд-во ПИТЕР, 2003.
5. Райс Э., Траут Дж. Маркетинговые войны /Пер с англ. - СПб.: Изд-во ПИТЕР, 2003.

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2024