Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
About the Editor-in-chief
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 2 (22), 2007
ECONOMICS, MANAGEMENT, AND ACCOUNTING AT THE ENTERPRICE
Боброва Е. А.
аспирант кафедры маркетинга Санкт-Петербургского государственного университета экономики и финансов

Ценность брэнда и стратегия брэндинга: основные подходы



Литература:
1. Аакер Д. Создание системы брэндов /Пер. с англ. - М.: Изд. дом Гребенникова, 2003.
2. Багиев Г.Л., Тарасевич Л.С., Анн Х. Маркетинг: Учебник. - М.: Изд-во `Экономика`, 2005.
3. Бичун Ю.А. Концептуальные основы организации брэнд-контроллинга в системе управления предприятием: Препринт. - СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 2003.
4. Домнин В.Н. Брэндинг: новые технологии в России. - СПб.: Питер, 2003.
5. Дэвис С. Управление активами торговой марки /Пер. с англ. - СПб.: Питер, 2001.
6. Березин Н. Маркетинговый анализ. - М., 2004.
7. Панкрухин А.П. Маркетинг: Учебник. - М.: Омета - Л., 2003.
8. Райс Э., Траут Д. Маркетинговые войны /Пер. с англ. - СПб.: Питер, 2000.
9. Темпорал П. Эффективный брэнд-менеджмент /Пер. с англ. - СПб.: Нева, 2003.
10. Смит П., Бэрри К., Пулфорд А. Коммуникации стратегического маркетинга: Учебное пособие /Пер. с англ. - М.: ЮНИТИ-Дана, 2001.
11. Эллвуд А. Основы брэндинга: 100 приемов повышения ценности товарной марки /Пер. с англ. Т. Новиковой. - М.: ФАИР-ПРЕСС, 2002.
12. Meffert H., Christoph Burmann, Koers Martin. Marken-management. - Wiesbaden: Betriebwirtschaftlicher Verlag Dr. Th. Gabler GmbH, 2002.

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2024