Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
About the Editor-in-chief
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 2 (26), 2008
ISSUES OF ECONOMIC THEORY. MACROECONOMICS
Egorova N. N.
заведующий кафедрой социально-культурного сервиса и туризма Кузбасского государственного технического университета,
кандидат экономических наук

Nurenberger L. B.
доцент Новосибирского государственного университета экономики и управления,
кандидат экономических наук

Kuchkovsky A. A.
ассистент кафедры сервиса и организации коммерческой деятельности Новосибирского государственного университета экономики и управления

Communicational market: functional nature, structure, effectiveness (Russia, Novosibirsk)
The article is based on the thesis that effective coordination of supply and demand in contemporary economy is impossible unless market participants use various communicational tools. The authors discuss the main principles of constructing the optimal strategy of functioning on the communicational market and define its constitutive features



Литература
1. Анн Х., Багиев Г.Л. Маркетинг: особенности организации международных бизнес-коммуникаций. – СПб.: СПбГУЭФ, 1998.
2. Крылов А.Н. Коммуникационный менеджмент и PR. – М.: Национальный институт бизнеса, 2004.
3. Музыкант В.Л. Теория и практика современной рекламы. – М.: Евразийский регион, 2002.
4. Реклама: теория и практика / У. Уэлле и др.: Учебник. – СПб.: Питер, 2005.

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2024