Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
About the Editor-in-chief
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 2 (26), 2008
PROBLEMS OF MARKETING. LOGISTICS
Proskura N. V.
Director for Development of Retail Net “Frugal Family” (town of Kirov)
PhD (Economics)


Развитие оптового посреднического звена в каналах распределения



Литература
1. Исследования RBC daily
2. Котлер Ф. 300 ключевых вопросов маркетинга: отвечает Филипп Котлер. – М.: Изд-во «Олимп – Бизнес», 2006.
3. Деловая Москва. – 2006. – № 27.
4. Исследования консалтингового агентства ACNielsen.
5. Завгородняя А.В., Ямпольская Д.О. Маркетинговое планирование. – СПб: Питер, 2002. – 352 с.
6. Завьялов П.С. Маркетинг в схемах, рисунках, таблицах: Учебное пособие. – М.:ИНФРА-М, 2002. – 496 с.
7. Добросоцкий В.И. Государственное регулирование продовольственного рынка. – М.: ГНУ, Информагротех, 2000.
8. Захаров А.Н. Анализ каналов распределения сельскохозяйственной продукции в Белгородской области //Маркетинг в России и за рубежом. – 2002. – № 6.

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2024