Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
About the Editor-in-chief
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 4 (28), 2008
ECONOMICS AND MANAGEMENT IN THE SPHERE OF SERVICES
Vasil’eva O. E.
Assistant professor, chair of Economics and Management, Kurgan State University

Formation of synergetic effects in the system of technical equipment services
The article discusses formation of the systems of servicing technical equipment products from the perspective of synergetic effects. Emergence of these effects allows producers broaden the zone of sales and gain strategic competitive advantages, whereas consumer enterprises will be able to reach to highest economical effect in using of products purchased



Литература
1. Перевозчиков В.А., Гагаринская Г.П. Развитие стратегии и тактики повышения качества рабочей силы на предприятиях сервисного обслуживания / Самарский гос. технический ун-т, Поволжский ин-т бизнеса. — Самара, 2006. — 329 с.
2. Система, технология и организация сервисного обслуживания: учеб. пособие / Т.В. Бровман, А.Н. Лукьянчиков. Изд. 1-е. — Тверь : Изд-во Тверского государственного технического ун-та, 2005. — 107 с.
3. Ревина И.В. Сервисное обслуживание машиностроительного производства: учеб. пособие. — Омск : Изд-во ОмГТУ, 2005. — 301 с.
4. Кулибанова В.В. Маркетинг сервисных услуг: рук. по повышению конкурентоспособности / Акад. маркетинга. — СПб.: Вектор, 2006. — 179 с.

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2024