Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
About the Editor-in-chief
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 4 (28), 2008
YOUNG SPECIALISTS
Razina V. V.
аспират кафедры рекламы Российской экономической академии им. Г.В.Плеханова

Specific features of communication complex of retail trade enterprises, selling luxury-class goods
Currently the market of luxury goods is undergoing rapid development, which leads to the growth of competitiveness in this segment of trade. As a result, more and more companies start creating a communicative complex to promote and maintain the image of a fashionable store. The article discusses the major strategies in the development of such communicative complexes and politics of a fashionable store



Литература:
1. Event-менеджмент / У. Хальцбаур, Э. Йеттингер, Б. Кнаусе, Р. Мозер, М. Целлер. — М.: Эксмо, 2007. — 384 с.
2. Бизнес в стиле шоу. Маркетинг в культуре впечатлений: Пер. с англ. — М.: Издательский дом «Вильямс», 2005.— 400 с.
3. Событийный маркетинг: руководство для заказчиков и исполнителей / А. Назимко. — М.: Вершина, 2007.— 224с.
4. Стратегический брэнд-менеджмент: создание, оценка и управление марочным капиталом. 2-е изд.: Пер с англ. — М.: Издательский дом «Вильямс», 2005. — 704 с.
5. Управление розничным маркетингом / Под ред. Д. Гилберта. Пер с англ. — М.: ИНФРА-М, 2005. — XVI. 571 с.
6. 200 крупных частных компаний // Forbes. — 2007. — октябрь. — С. 141.

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2024