Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
About the Editor-in-chief
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 2 (30), 2009
SCHOLARLY REPORTS
Gerasimenko O. N.
аспирант кафедры маркетинга Санкт-Петербургского государственного университета экономики и финансов

To the question of evaluation of market attractiveness of business-territories



Литература
1. Багиев Г.Л., Тарасевич В.М., Анн Х. Маркетинг: учебник для вузов / Под ред. Г.Л. Багиева. – СПб.: Питер, 2005. -736 с.
2. Герасименко О.Н. Анализ социально-экономического потенциала территории // Современные аспекты экономики. – 2006. - №2.
3. Сайфуллаева М.Э. Маркетинговая составляющая регионального развития // Маркетинг в России и за рубежом. – 2001. - №5.
4. Панкрушин А.П. Маркетинг территорий. 2-е изд. – СПб.: Изд-во РАГС, 2002. - 328 с.

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2024