Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
About the Editor-in-chief
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 3 (31), 2009
ECONOMICS AND MANAGEMENT IN THE SPHERE OF SERVICES
Yudnikova E. S.
профессор кафедры организации торговли, предпринимательской деятельности и маркетинга Санкт-Петербургского торгово-экономического института,
кандидат экономических наук

Milova N. S.
аспирант кафедры организации торговли, предпринимательской деятельности и маркетинга Санкт-Петербургского торгово-экономического института

Creation of competitive advantages of entrepreneurial structures on the market of hotel services
The article discusses types of diversified growth that allow companies to reach synergetic effect and thus strengthen their competitive advantages in the market of hotel services
Key words: competitive advantage, synergetic effect, synergism, hotel services, diversified growth



Литература
1. Ансофф И.. Новая корпоративная стратегия / Пер. с англ. С. Жильцова. — СПб.: Питер, 1999. — 416 с.
2. Ансофф И. Стратегическое управление: Сокр. пер. с англ. — М.: Экономика, 1989. — 519 с.
3. Юдникова Е.С. Концепция планирования стратегической конкурентоспособности предпринимательсвкой структуры в торговле // Научно-технические ведомости СПбГПУ. — № 2(54) — 2008. — С.304–309.

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2024