Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
About the Editor-in-chief
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 1 (37), 2011
PROBLEMS OF MARKETING. LOGISTICS
Kareva E. S.
PhD student, Chair of Marketing and Advertisement, Rostov State Economic University

Functions of trade marketing of enterprise in the sphere of the regional alcoholic production (Russia, Rostov-upon-Don)
The article discusses formation and implementation of functions of trade marketing, offers a general model of trade marketing of an enterprise in the sphere of the regional alcoholic production, and presents an organizational concept of trade marketing
Key words: trade marketing, sphere of alcohol production, functions of marketing



Литература
1. Матанцев А.Н. Стратегия, тактика и практика маркетинга. — М.: Юристъ, 2002. — 378 с.
2. Синяева И.М., Земляк С.В., Синяев В.В. Маркетинг торговли: Учебник. — М.: Издательско-торговая корпорация»Дашков и К», 2010. — 752 с.
3. Уолкер-младший О., Бойд-младший Х., Ларше Ж.- К., Маллинз Дж. Маркетинговая стратегия. Курс МВА / Пер. с англ. — М.: Вершина, 2006. — 496 с.
4. Хулей Г., Сондерс Д., Пирси Н. Маркетинговая стратегия и конкурентное позиционирование / Пер. с англ. — Днепропетровск: Баланс Бизнес Букс, 2005. — 800 с.
5. Эккерсон У. Панели индикаторов как инструмент управления. — М.: Альпина Бизнес Букс, 2007. — 64 с.
6. http://www.DonRegion.ru Официальный сайт статистических данных Ростовской области.

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2024