Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
About the Editor-in-chief
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 3 (39), 2011
SCHOLARLY REPORTS
Karasik I. M.
PhD student, Chair of Marketing, St. Petersburg State University of Economy and Finances

Expert method of evaluation of the integration degree of marketing communications (Russia, St. Petersburg)



Литература
1. Багиев Г.Л., Юняева М.А. Методические рекомендации по изучению актуальных проблем маркетинга. Концепция маркетинга взаимодействия. Маркетинг-менеджмент на виртуальных рынках. Экономическая оценка маркетинговых решений: Учебно-методическое пособие / Под науч. ред. Г.Л. Багиева. — СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 2006. — 177 с.
2. Бернет Дж., Мориарти С. Маркетинговые коммуникации: интегрированный подход / Пер. с англ. под ред. С.Г. Божук. — СПб: Питер, 2001. — 864 с.
3. Дойль П. Маркетинг-менеджмент и стратегия: Пер. с англ. / Под ред. Е. Строганова. -3-е изд. — СПб: Питер, 2002. — 544 c.
4. Карасик И.М. Сущность интегрированных маркетинговых коммуникаций // Сборник докладов кафедры маркетинга СПбГУЭиФ за март-апрель 2010 г. Ч.1. — СПб., 2010.
5. Ламбен Ж.Ж. Стратегический маркетинг. — СПб.: Наука, 1996.
6. Hollensen Svend. Global marketing: a decision-oriented approach. — Prentice Hall, 2004.

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2024