Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
Magazine Subscription
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 1 (41), 2012
PROBLEMS OF MARKETING. LOGISTICS
Budrin A. G.
Head of the Chair of Marketing and Project Management, St. Petersburg State Engineering Economy University PhD (Economics), Professor
Nemchin A. M.
Chair of Marketing and Project Management, St. Petersburg State Engineering Economy University, PhD (Economics), Professor;
Tatarenko V. N.
Chair of Marketing, St. Petersburg State Engineering Economy University PhD (Economics), Professor

Marketing in the context of multi-disciplinary approach to object studies
(Russia, St. Petersburg)
The article looks at the inter-connectedness between marketing and logistics, analyzes the contemporary ideas about marketing logistics, and describes the latter from the point of view of marketing logistics being an inter-functional concept
Key words: marketing, logistics, multi-disciplinary approach
Pages: 193 - 195



Литература
1. Акофф Р, Эмери Ф. О целеустремленных системах. — М.: Советское радио, 1974. — 272 с.
2. Вызов познанию: Стратегия развития науки в современном мире / Отв. ред. Н. Удумян. — М.: Наука, 2004. — 475с.
3. Капустин С.Н. Современные технологии управления для оптимизации бизнеса компании. — М.: ИД «Дашков и К», 2002. — 547 с.
4. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ. — М.: Прогресс, 1990. — 736 с.
5. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга: Пер. с англ. — 2-е европ. изд. — М.; СПб.; К.: ИД «Вильямс», 1999. — 1152 с.
6. Кристофер М., Пэк Х. Маркетинговая логистика. — М.: ИД «Технология», 2005.
7. Логистика и маркетинг (маркетологистика): учеб. пособие / А.А. Чеботаев, Д.А. Чеботаев. — М.: Экономика, 2005. — 246 с.
8. Маркетинг: Учебник для вузов. 3-е изд. / Г.Л. Багиев, В.М. Тарасевич, Х. Анн; Под общ. ред. Г.Л. Багиева. — СПб.: Питер, 2005. — 736 с.
9. Моисеева Н.К. Международный маркетинг: учебное пособие. — М.: ЦЭМ, 1998. — 320 с.
10. Секерин В.Д. Практический маркетинг в России: Учеб.-метод. пособие. — М.: ЗАО «Бизнес-школа Интел-Синтез», 2002. — 496 с.

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2020