Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
About the Editor-in-chief
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 1 (41), 2012
PROBLEMS OF MARKETING. LOGISTICS
Maslova T. D.
Chair of Marketing, St. Petersburg State University of Economy and Finances, PhD (Economics), Professor
Bozhuk S. G.
Head of the Chair of Marketing and Logistics, St. Petersburg Trade and Economy Institute, PhD (Economics), Professor

Realization of concept of “marketing of interaction”: systemic diagnostics
(Russia, St. Petersburg)
The article discusses the concept of the “marketing of interaction” within the frames of an enterprise, and describes the mechanism of systemic diagnostics of its realization
Key words: concept of the marketing of interaction, diagnostics, structuring of problems, large-scale character of problems, problem field
Pages: 211 - 214



Литература
1. Багиев Г.Л. Маркетинг взаимодействия: учебник для ВУЗов. - СПб.: Астерион, 2011. - 768 с.
2. Кузык Б.Н,.Кушлин В.И, Яковец Ю.В. Прогнозирование, стратегическое планирование и национальное программирование. Учебник. - М.: Экономика, 2011.
4. Данько Т.П. Управление маркетингом: Учебник. 3-е изд., перераб. и доп. - М.: ИНФРА-М, 2009. - 363 с.
5. Ламбен Ж.Ж., Шулинг И., Чумпитас Р. Менеджмент, ориентированный на рынок. Учебник. - СПб.: Питер, Лидер, 2010. - 720 с.
6. Уилсон Обри Аудит маркетинга: Пер. с англ. - Днепропетровск: Баланс-клуб, 2003.
7. Маслова Т.Д. Системное управление реализацией маркетинговой концепции развития предприятия / СПбГИЭА. - СПб., 1998. - 198 с.

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2024