Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
Magazine Subscription
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 3 (43), 2012
PROBLEMS OF MARKETING. LOGISTICS
Yashenkova N. A.
Manager for marketing, “Netris” company, PhD student, Chair of Marketing, Extramural Institute for Finances and Economics under the Government of the Russian Federation

Interactive television service: studying of its life cycle (Russia, Moscow)
Studying of the life cycle of services is crucial for the development of effective marketing politics. The article discusses the classical life cycle stages of the television service of the new generation — IPTV, which provides consumers with interactive television opportunities
Key words: product life cycle, marketing planning, interactive television, market placement, stage of growth, stage of decline, modernization
Pages: 182 - 185



Литература
1. Ермак С. Спасительная интеграция // Эксперт-Урал. — 2010. — № 21 (31 мая).
2. Кетнер И.А. Этапы жизненного цикла предприятия в маркетинге. Развитие маркетинга в России: Матер. Всерос. науч.-практ. конф. Кафедры маркетинга Всероссийского заочного-финансового-экономического института (12 апреля 2011г.) / Под ред. И.М. Синяевой, О.Н. Романенковой. — М.: Изд-во «Спутник+», 2011. — 137 с.
3. Котлер Ф., Амстронг Г., Сондерс Дж., Вонг В. Основы маркетинга: Пер. с анг. — 2-е европ. изд. — М.; СПб.; К.: Изд. дом «Вильямс», 2006. — 944 с.
4. Яшенкова Н. IPTV. Что вы должны об этом знать // Broadcasting. Телевидение и радиовещание. — 2008. — № 7.
5. Материалы форума IP&TV World Forum http://iptv-forum.com/
6. Gartner’s 2011 Hype Cycle Special Report Evaluates the Maturity of 1,900 Technologies, 10 августа 2011. http://www.gartner.com/it/page.jsp?id=1763814

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2020