Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
Magazine Subscription
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 4 (48), 2013
PROBLEMS OF MARKETING. LOGISTICS
Mashutina M. A.
PhD student, Chair of Marketing, St. Petersburg State Economic University

To the question of formation and development of spatial marketing communication networks (Russia, St. Petersburg)
The article focuses on formation and development of spatially oriented marketing communications. The category of space is analyzed from it physical, geographical, and cybernetic aspects
Key words: marketing communications, spatially oriented marketing, physical and geographical space, cybernetic space, spatial network resource
Pages: 224 - 227



Литература
1. Научный журнал «Пространственная экономика» [Электронный ресурс] // spatial-economics.com›arkhiv-nomerov/2005-year/41...
2. Философский словарь / Под ред. М.М. Розенталя. — М.: Изд-во политической литературы, 1975.
3. Советский энциклопедический словарь / Гл. ред. А.М. Прохоров. — М.: Советская Энциклопедия, 1989
4. Энциклопедический словарь Брокгауза и Ефрона. [Электронная версия]
5. Каазик Ю.А. Математический словарь. — Таллин: «Валгус», 1985.
6. Математический энциклопедический словарь / Гл. ред. Ю.В. Прохоров. — М.: Советская Энциклопедия, 1988.
7. Багиев Г.Л. и др. К вопросу формирования концепции маркетинга пространственного взаимодействия // Проблемы современной экономики. — 2012. — №4.
8. Мелентьева Н.И. Технологии маркетинговых коммуникаций: Учеб.пособ. — СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 2013.

Сноски 
1 Этот термин имеет совершенно особое значение в плане содержания настоящей статьи и в дальнейшем изложении мы будем обращаться к этому понятию как к одному из базовых видов пространств, в рамках которых развиваются сети современных маркетинговых коммуникаций фирмы.

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2018