Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
About the Editor-in-chief
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 1 (49), 2014
PROBLEMS OF MARKETING. LOGISTICS
Bagiev G. L.
Head of the Chair of Marketing, St. Petersburg State University of Economy and Finances,
PhD (Economics), Professor, Distinguished scholar of the Russian Federation

Mashutina M. A.
PhD student, Chair of Marketing, St. Petersburg State Economic University

Spatial network resource of a firm: To the issue of formation and evaluation of its marketing potential (Russia, St. Petersburg)
The article discusses the efficacy of marketing communications and the evaluation of the marketing potential of the spatial network resource. Particular attention is given to the scale and the structure of test effects used for the purposes of evaluation of marketing communications
Key words: marketing communications, marketing potential, spatial network resource, test effect, effect of scale
Pages: 138 - 140



Литература
1. К вопросу формирования концепции маркетинга пространственного взаимодействия / Багиев Г.Л. и др. // Проблемы современной экономики. — 2012 — № 4.
2. Бернет Дж., Мориарти С. Маркетинговые коммуникации: интегрированный подход / Пер. с англ.; Под ред. С.Г. Божук. — СПб.: Питер, 2001.
3. Давыдов А. О некоторых социально-политических последствиях становления сетевой структуры общества. Сеть как основная форма грядущей экономической организации общества // Сб. Матер. Аналитического управления Совета Федерации Федерального Собрания Российской Федерации. Аналитический вестник. — 2002. — № 17 (спец. вып.).
4. Ламбен Жан-Жак. Менеджмент, ориентированный на рынок / Пер. с англ. под ред. В.Б. Колчанова — СПБ.: Питер, 2005.
5. Мелентьева Н.И. Технологии маркетинговых коммуникаций: Учеб. пособие. — СПб: Изд-во СПбГУЭФ, 2013.
6. Татаренко В.Н. Мелентьева Н.И. Маркетинг влияния и философия управления. Информация Коммуникации Конкурентная политика. LAMBERT Academic Publiching AV Akademikerverlag GmbH & Co. KG Saarbrücken, Deutschland, 2013.

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2024