Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
About the Editor-in-chief
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 3 (51), 2014
PROBLEMS OF MARKETING. LOGISTICS
Pirogov D. E.
PhD student, Chair of marketing, St. Petersburg State Economic University, Director for Development, OAO "Power Engineering Mechanic Plant"

The topical significance of deliverers’ branding for the needs of state companies in power engineering (Russia, St. Petersburg)
The article emphasizes the importance of creating and effective management of deliverers’ brands for the needs of state companies in power engineering. The author focuses on the perception of deliverers’ brands on the part of consumers, and offers a list of recommendations for a more effective brand creation and brand management in this sector of economy
Pages: 223 - 225



Литература
1. Багиев Г.Л., Тарасевич В.М., Анн Х. Маркетинг: Учебник для вузов / Под ред. Г.Л. Багиева. — СПб.: Питер, 2008.
2. Домнин В.Н. Брендинг: Новые технологии в России. — СПб.: Питер, 2004.
3. Домнин В.Н. Предпочтения бренда — ключевой фактор влияния на потребительский спрос и рыночные показатели фирмы // Бренд-менеджмент. — 2009. — №3.
4. Пирогов Д.Е. Ребрендинг в энергомашиностроении: восстановление актуальности предложения отечественного предприятия с многолетней историей // Бренд менеджмент. — 2013. — №4. — С. 238–247.
5. Чернатони Л., МакДональд М. Брендинг. Как создать мощный бренд. — М.: Юнити-Дана, 2006.
6. Interbrand — Самые ценные российские бренды 2013.
7. Энергетическая стратегия России на период до 2030 года. — http://minenergo.gov.ru/activity/energostrategy.

Сноски 
1 По материалам газеты Коммерсантъ
2 Доля трудовых и материальных ресурсов относящихся к рассматриваемой территории в полной себестоимости продукции
3 Inerbrand — Самые ценные российские бренды 2013

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2024