Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
Magazine Subscription
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 3 (51), 2014
ECONOMICS AND MANAGEMENT IN THE SPHERE OF SERVICES
Kozhanov K. A.
PhD student, St. Petersburg State University of Trade and Economy

Organized student tourism: mechanism of increase in the quality of services (Russia, St. Petersburg)
The article presents results of applied research focusing on the quality of tourist services, and describes a mechanism of the quality improvement
Key words: tourism, increase of quality, services
Pages: 311 - 313



Литература
1. Кожанов К.А. Совершенствование механизмов управления услугами организованного студенческого туризма на этапе обработки запросов потребителей // Вестник СПБГЭУ. Сер. Экономика. — 2014. — № 5 (72).
2. Аверина И.С. Эволюция и классификация феномена «хозяйственный механизм // Вестн. Волгоградского. гос. ун-та. Сер. 3. Экономика. Экология. — 2012. — № 2 (21).
3. Турков А.В. Хозяйственный механизм в системе отношений взаимодействия экономических субъектов: Дисс. канд. экон. наук: 08.00.01. — Воронеж, 2004. — 142 c.
4. Ребрин Ю.И. Управление качеством: Учеб. пособ. — Таганрог: Изд-во ТРТУ, 2004.
5. Портал закупок 44-ФЗ 223-ФЗ 94-ФЗ. 2014. // Официальный сайт Российской Федерации в сети Интернет для размещения информации о размещении заказов на поставки товаров, выполнение работ, оказание услуг. URL: http://zakupki.gov.ru/epz/main/public/home.html (Дата обращения: 18.07.2014).

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2020