Monakhov O. N. PhD student, Chair of Marketing, St. Petersburg State University of Service and Economy
Formation of the system of effective brand communication on the basis of the company's client value calculations (Russia, St. Petersburg)
Pages: 378 - 380
Литература
1. Багиев Г.Л., Тарасевич В.М. Маркетинг: Учебник для вузов. — 3-е изд. — СПб.: Питер, 2010 — 576 с.
2. Газизуллин Н.Ф., Нуруллина А.Х. Конкурентоспособность экономики: комплексный подход // Проблемы современной экономики. — 2010. — № 2 (34).
3. Домнин В.Н. Идентичность бренда — ключевое понятие бренд-менеджмента // Бренд-менеджмент. — 2009. — №5.
4. Домнин В.Н. Брендинг: новые технологии в России. 2-е изд. — СПб: Питер, 2007. — 381 с.
5. Farris, Paul W., Bendle, Neil T., Pfeifer, Phillip E. and Reibstein, David J., Marketing Metrics: 50+ Metrics Every Executive Should Master Wharton School Publishing, 2009 — 595 p
6. Harris F. and de Chernatony L. (2001) Corporate Branding And Corporate Brand Performance // European Journal of Marketing, Vol. 35, No. 3/4, pp. 441-456.
Сноски
1 Газизуллин Н.Ф., Нуруллина А.Х. Конкурентоспособность экономики: комплексный подход // Проблемы современной экономики. — 2010. — № 2(34).
2 Багиев Г.Л., Тарасевич В.М. Маркетинг: Учебник для вузов. — 3-е изд. — СПб.: Питер, 2010 — 576 с.
3 Домнин В.Н. Идентичность бренда — ключевое понятие бренд-менеджмента // Бренд-менеджмент. — 2009. — №5.
4 Harris F. and de Chernatony L. (2001) Corporate Branding And Corporate Brand Performance // European Journal of Marketing, Vol. 35, No. 3/4, pp. 441–456.
5 Farris, Paul W., Bendle, Neil T., Pfeifer, Phillip E. and Reibstein, David J., Marketing Metrics: 50+ Metrics Every Executive Should Master Wharton School Publishing, 2009. — 595 p.
6 Домнин В. Н. Брендинг: новые технологии в России. — 2-е изд. — СПб: Питер, 2007. — 381 с.