Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
About the Editor-in-chief
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 3 (51), 2014
SCHOLARLY REPORTS
Monakhov O. N.
PhD student, Chair of Marketing, St. Petersburg State University of Service and Economy

Formation of the system of effective brand communication on the basis of the company's client value calculations (Russia, St. Petersburg)
Pages: 378 - 380



Литература
1. Багиев Г.Л., Тарасевич В.М. Маркетинг: Учебник для вузов. — 3-е изд. — СПб.: Питер, 2010 — 576 с.
2. Газизуллин Н.Ф., Нуруллина А.Х. Конкурентоспособность экономики: комплексный подход // Проблемы современной экономики. — 2010. — № 2 (34).
3. Домнин В.Н. Идентичность бренда — ключевое понятие бренд-менеджмента // Бренд-менеджмент. — 2009. — №5.
4. Домнин В.Н. Брендинг: новые технологии в России. 2-е изд. — СПб: Питер, 2007. — 381 с.
5. Farris, Paul W., Bendle, Neil T., Pfeifer, Phillip E. and Reibstein, David J., Marketing Metrics: 50+ Metrics Every Executive Should Master Wharton School Publishing, 2009 — 595 p
6. Harris F. and de Chernatony L. (2001) Corporate Branding And Corporate Brand Performance // European Journal of Marketing, Vol. 35, No. 3/4, pp. 441-456.

Сноски
1 Газизуллин Н.Ф., Нуруллина А.Х. Конкурентоспособность экономики: комплексный подход // Проблемы современной экономики. — 2010. — № 2(34).
2 Багиев Г.Л., Тарасевич В.М. Маркетинг: Учебник для вузов. — 3-е изд. — СПб.: Питер, 2010 — 576 с.
3 Домнин В.Н. Идентичность бренда — ключевое понятие бренд-менеджмента // Бренд-менеджмент. — 2009. — №5.
4 Harris F. and de Chernatony L. (2001) Corporate Branding And Corporate Brand Performance // European Journal of Marketing, Vol. 35, No. 3/4, pp. 441–456.
5 Farris, Paul W., Bendle, Neil T., Pfeifer, Phillip E. and Reibstein, David J., Marketing Metrics: 50+ Metrics Every Executive Should Master Wharton School Publishing, 2009. — 595 p.
6 Домнин В. Н. Брендинг: новые технологии в России. — 2-е изд. — СПб: Питер, 2007. — 381 с.

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2024