Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
About the Editor-in-chief
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 4 (52), 2014
SCHOLARLY REPORTS
Mamontov K. V.
PhD student, Chair of Marketing, St. Petersburg State Economic University

The formation and use of the trademark brands franchising
(Russia, Saint-Petersburg)
Pages: 424 - 425



Литература
1. Seid Michael H. How to chargefor fees, area developmenyt fees, etc. [Журнал] = How to charge for fees? // [Электронный ресурс]:/http:www.msaworldwide.com/franchising-resources/articles/pricing_of_franchises.
2. Маркетинг взаимодействия: Иновационные технологии. Компетентность. Экономическое измерение. Оценка эффективности. — Учебник / Под науч.ред. Г.Л.Багиева.. — СПб. : Изд-во СПбГЭУ, 2012. — 713 с..
3. Ван Хорн Дж.К., Вахович Джон М. (мл.) Основы финансового менеджмента: Пер.с англ. — М.: Изд. дом «Вильямс», 2003. — 11-е изд. — 992 с.
4. Ватутин С., Тришин М. Клонирование бизнеса. Франчайзинг и другие модели быстрого роста. — СПб: Питер, 2013. — 192 с.
5. Иванов А.П. Финансовые инвестиции на рынке ценных бумаг. — М.: Издательско-торговая корпорация «Дашков и К», 2006. — 2-е . — 442 с.
6. Ивлиева Н.Н., Ванданимаева О.М., Дронов П.В. Оценка стоимости имущества: учебное пособ. [Электронный ресурс]. — М.: Московский финансово-промышленный университет «Синергия», 2012. — 736 с. — Режим доступа: http: //www.iprbookshop.ru|17038.-ЭБС «IPRbooks», по паролю.
7. Политковская И.В. Оценка стоимости ценных бумаг: учеб.пособие для студ.высш.проф.учеб.заведений. — М.: Изд. центр «Академия», 2006. — 256 с.
8. Смирнова Н., Парабеллум А., Мрочковский А. Масштабирование бизнеса. Создаем франчайзинг в розничной торговле. — СПб : Питер, 2013. — 336 с.
9. Спинелли С.(мл.), Розенберг Роберт М., Берли С. Франчайзинг — путь к богатству:Пер.с англ. — М.: Изд. дом «Вильямс», 2007. — 384 с.
10. Хитчнер Джеймс Р. Три подхода к оценке стоимости бизнеса / ред. В.М. Рутгайзер. — М. : изд-во «Маросейка», 2008. — 304 с.

Сноски 
1 BUYBRAND Expo (http://www.buybrandexpo.com) — крупнейшая выставка бизнеса по франчайзингу на территории СНГ, Балтии и Восточной Европы. Проводилась в Москве в 12-й раз (2014 год)

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2024