Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
About the Editor-in-chief
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 1 (53), 2015
PROBLEMS OF MARKETING. LOGISTICS
Arenkov I. A.
Chair of Marketing, St. Petersburg State Economic University, PhD (Economics), Professor

Marketing company management: client-oriented business-models and digital technologies (Russia, St. Petersburg)
The article focuses on the key issues of marketing management, describes its current state and perspectives related to the use of informational technologies and the Internet. Special attention is given to organizational and managerial aspects characteristic to the client-oriented business-model
Key words: marketing, consumer, marketing management, digital technologies, changes, business-model
Pages: 161 - 162



Литература
1. Davenport T.H., Leibold L., Voepel S. Strategic Management in the Innovation Economy Strategy Approaches and Tools for Dynamic Innovation Capabilities, New York: Wiley (Foreword by H. von Pierer, CEO of Siemens, 2006.
2. Аренков И.А., Наумов В.Н., Середохо В.А., Юлдашева О.У. Маркетинг и управление потребительской ценностью. – СПб.: ООО Изд-во «АМКОС», 2013. – 650 с.
3. Бляхман Л.С. Три цвета экономического времени: свершения и проблемы российской экономики. – СПб.: ИПЦ СПГУТД, 2011. – 248 с.
4. Остервальдер А., Пинье Ив. Построение бизнес-моделей. Настольная книга стратега и новатора. – М.: Альпина Паблишер, 2012. – 288 с.
5. Прахалад К.К, Рамасвами В. Будущее конкуренции. Создание уникальной ценности вместе с потребителями / Пер. с англ. – М.: ЗАО «Олимп-Бизнес», 2006. – 352 с.
6. Сливотски А. Миграция ценности. Что будет с вашим бизнесом послезавтра? – М.: Манн, Иванов, Фербер, 2006. – 432 с.

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2024