Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
About the Editor-in-chief
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 1 (61), 2017
PROBLEMS OF MARKETING. LOGISTICS
Goriachev N. A.
Assistant professor, Chair of Therapeutic Stomatology, Kazan’ State Medical University, M.D.
Goriachev D. N.
Assistant professor, Chair of Therapeutic Stomatology, Kazan’ State Medical University, M.D.
Varlamov S. V.
BA student, Kazan’ State Medical University

Innovative marketing in stomatological business (Russia, Kazan’)
The article discusses technologies of internal and external innovative marketing that are capable of attracting patients to the stomatological clinic. The authors show that the number of such patients stands in direct proportion to the quality of services offered by the clinic
Key words: quality of medical help, stomatological organization, innovative marketing, service, patient
Pages: 93 - 97



Литература
1. Архипов В., Павлов С., Герасимова С. Стоматология: есть ли конкуренция на рынке? // Cathedra-кафедра: Стоматологиче­ское образование. — 2008. — Т. 7. — № 4. — С. 76–78.
2. Беляевский И.К. Маркетинговое исследование: информация, анализ, прогноз: учеб. пособие — 2-e изд., перераб. и доп. — М.: КУРС; НИЦ «Инфра-М», 2013. — 392 с.
3. Бойко В.В. Психология и менеджмент в стоматологии. Т. 2. Персонал — команда. — СПб, 2013. — 420 с.
4. Бойко В.В. Психология и менеджмент в стоматологии. Т.3. Врач и пациент. — СПб., 2013. — 580 с.
5. Браймер Р.А. Основы управления в индустрии стоматологии: пер. с англ. — М.: Аспект Пресс, 1995. — 324 с.
6. Горячев Д.Н., Варламов С.В., Горячев Н.А. Вопросы организации маркетинга в стоматологической практике // Вестник ТИСБИ. — 2016. — № 1. — С.93.
7. Горячев Д.Н., Варламов С.В., Горячев Н.А. Основы маркетинга в стоматологической практике: учеб. пособие. — Казань: Медицина, 2016. — 50 с.
8. Каменева Н.Г., Поляков В.А. Маркетинговые исследования: учеб. пособие. — 2-e изд., доп. — М.: Вузовский учебник; НИЦ «Инфра-М», 2013. — 368 с.
9. Посталюк М.П. Инноватизация пространственных структур развития экономических систем // Проблемы современной экономики. — 2014. — № 3. — С. 31–39.
10. Посталюк М.П. Innovatization of the sustainable development structures of economic systems // Journal «Investment Management and Financial Innovations». — 2014. — № .3.
11. Посталюк М.П. Развитие Интернет-рекламы как форма инноватизации каналов коммуникации в инфраструктуре российской экономики // Научное обозрение. — 2014. — № 9. — С.208–212.
12. Токарев Б.Е. Маркетинговые исследования: учебник. — 2-e изд., перераб. и доп. — М.: Магистр; НИЦ «Инфра-М», 2013. — 512 с.
13. Шустов А.А. Маркетинговые инновации как одно из важнейших направлений инновационной политики // Молодой ученый. — 2013. — № 9. — С. 258–263.

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2024