Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
About the Editor-in-chief
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 4 (64), 2017
PROBLEMS OF MARKETING. LOGISTICS
Ponomareva E. V.
Assistant Professor, Chair of Management, D.F. Ustinov Baltic State Technological University (“Voenmeh”) (St. Petersburg), PhD (Economics)

Marketing research of investment attractiveness of Russian food industry
(Russia, St. Petersburg)
The article presents results of a marketing research conducted by the author to evaluate investment attractiveness of Russian food industry. The author analyzes the current state of the industry, measures the impact of import substitution upon its investment attractiveness, and distinguishes tendencies and factors that limit its strategic development
Key words: food industry, marketing, investment attractiveness, marketing research
Pages: 95 - 99



Литература
1. Багиев Г.Л., Кетова Н.П. Маркетинг в отраслях и сферах деятельности. Учебник для бакалавров по направлению подготовки «Менеджмент». — СПб.: Центр научно-информационных технологий «Астерион», 2016. — 340 с.
2. Еремина О. Остаться в тонусе // Мое дело. Магазин. — №9. — 2017. — С. 38–45.
3. Луцева-Эр О. Жим из положения лежа. Обзор российского рынка шоколада и шоколадных изделий // Russian Foodmarket. — 2017. — № 5. — С. 4–8.
4. Российский рынок безалкогольных напитков 2017. Анализ и тенденции рынка (выпуск 4) http://www.step-by-step.ru/marketing-researches/element/14498/ (Дата обращения: 28.10.2017)
5. Федеральная служба государственной статистики http://www.gks.ru/
6. Pepsi купила «Вимм-Билль-Данн» https://lenta.ru/articles/2010/12/03/pepsi1/ (Дата обращения: 28.10.2017)

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2024