Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
About the Editor-in-chief
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 4 (64), 2017
PROBLEMS OF MARKETING. LOGISTICS
Medynsky S.
PhD student, Chair of Economics and Management in the Sphere of Services, St. Petersburg State University of Economics

Several conceptual principles of program marketing management in entrepreneurial structures (Russia, St. Petersburg)
The article discusses conceptual principles of marketing planning with the use of program tools. The author stresses the importance of development and implementation of adaptive program marketing management as one particular type of marketing management
Key words: program management, system of marketing management, concept of program marketing management, target-oriented programs, adaptive programs
Pages: 108 - 110



Литература
1. Маркетинг: учебник для вузов / Г.Л. Багиев, В.М. Тарасевич, Х. Анн. — 3-е изд., перераб. и доп. — СПб.: Питер, 2006. — 733 с.
2. Багиев Г.Л., Шульга А.О. К вопросу формирования концепции системных свойств маркетинга // Проблемы современной экономики. — 2011. — № 4(40). — С.223–227.
3. Багиев Г.Л. Экономика маркетинга. — СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 2004. — 151 с.
4. Багиев Г.Л., Мефферт Х. Маркетинг взаимодействия. Концепция. Стратегии. Эффективность. — СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 2009. — 671 с.
5. Багиев Г.Л., Пинчук А.В., Серова Е.Г., Шульга А.О. К вопросу формирования концепции маркетинга пространственного взаимодействия // Проблемы современной экономики. — 2012. — №4 (44). — С.219–224.
6. Газизуллин Ф.Г., Газизуллин Н.Ф. Инновационные и институциональные прорывы — доминанты развития экономики России в условиях новой индустриализации // Проблемы современной экономики. — 2013. — № 2 (46). — С.28–29.

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2024