Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
Magazine Subscription
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 2 (66), 2018
ECONOMIC PROBLEMS OF REGIONS AND BRANCH COMPLEXES
Sovetova N. P.
Head of the Chair of Management, Vologda State University, PhD (Economics)
Shcherbakova A. A.
Assistant Professor, Chair of Economics and Management, Vologda State University, PhD (Economics)
Rezanova E. V.
MA student, Vologda State University

Development of the model of image evaluation of a municipal cluster
(case of Vologda region) (Russia, Vologda)
The article presents a new methodology of evaluation focused on the image of municipal clusters and discusses the results of its application for the municipal clusters of the Vologda region
Key words: Vologda region, municipal cluster, image of a municipal cluster, model of image evaluation of a municipal cluster
Pages: 197 - 199



Литература
1. Бабиков Л.И. Эффективность положительного имиджа муниципального образования // Экономика и общество. — 2015. — № 12. — С. 54–56.
2. Дементьев П.П. Теоретические основы формирования имиджа муниципального образования // Вестник ЧелГУ. — 2014. — №32. — С.53–59.
3. Иволгина Е.В. Формирование имиджа и стратегической цели развития муниципального образования // Известия УрГЭУ. — 2015. — №4. — С.71–77.
4. Ковшова Д.В., Подолякина Е.В., Семенова В.А., Советова Н.П., Станкевич А.А. Экономика ХХI века: новые реалии и перспективы развития: монография. Кн.2 / Под ред. Э.Ю. Черкесовой — Ставрополь: Логос, 2017. — 73 с.
5. Разумова И.В. Влияние имиджа руководителя муниципального образования на имидж территории // Менеджмент. — 2016. — № 5. — С. 21–25.
6. Резанова Е.В. Проблемы формирования имиджа территории муниципальных образований / Экономические науки. Современное состояние и перспективы развития: сборник статей шестой международной студ. науч.-практ. конф. — Екатеринбург: Изд-во «Импрув», 2017. — С. 232–236.
7. Турцева Л.Г. Управление имиджем: инвестиции в экономику территории // Проблемы экономики. — 2016. — № 8. — С. 84–89.

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2018