Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
About the Editor-in-chief
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 3/4 (15/16), 2005
ISSUES OF COMPETIVENESS IN CONTEMPORARY ECONOMICS
Bozhuk S. G.
Head of the Chair of Marketing and Logistics, St. Petersburg Trade and Economy Institute, PhD (Economics), Professor

ИНФОРМАЦИОННОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ ВЗАИМОДЕЙСТВИЯ ПРЕДПРИЯТИЙ И ПОТРЕБИТЕЛЕЙ



Литература
1. Ламбен Ж. Ж. Стратегический маркетинг: Европейская перспектива - СПб: Наука, 1996
2. Бриллюэн Л. Наука и теория информации - М.: 1968
3. О`Шонесси Дж. Конкурентный маркетинг: стратегический подход - СПб.: Питер, 2001
4. Аакер Д., Кумар В., Дей Дж. Маркетинговые исследования - СПб.: Питер, 2004
5. Генкин Б.М. Введение в метаэкономику и основания экономических наук. - М.: Норма, 2002
6. Маркетинг / Под ред. М. Бейкера. - СПб: Питер, 2002.

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2024