Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
About the Editor-in-chief
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 3/4 (15/16), 2005
ISSUES OF COMPETIVENESS IN CONTEMPORARY ECONOMICS
Панибратов А. Ю.
доцент факультета менеджмента Санкт-Петербургского государственного университета,
кандидат экономических наук


ЗАРУБЕЖНАЯ СТРАТЕГИЯ МНОГОНАЦИОНАЛЬНЫХ КОМПАНИЙ: МАРКЕТИНГОВЫЙ АСПЕКТ



[1] Cavusgil S.T. Unraveling the mystique of export pricing, in International and global marketing: concepts and cases, Edited by Meloan T.W., Graham J., Irwin, Chicago, 1995, p. 433.
[2] Аакер Д. Стратегическое рыночное управление, СПб, Питер, 2003, стр. 451-456.
[3] Котин М. Призрак качества // Секрет фирмы, 2005, ?12.
[4] Холленсен С. Глобальный маркетинг, Новое знание, 2004, стр. 521.

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2024