Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
Magazine Subscription
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 3/4 (19/20), 2006
ECONOMICS AND MANAGEMENT IN THE SPHERE OF SERVICES
Горохов А. Ф.
аспирант кафедры маркетинга Санкт-Петербургского государственного университета экономики и финансов

Методические положения по формированию бренда туристической дестинации



Литература
1. Bennet P.D. Dictionary of Marketing Terms, 2 nd ed. Chikago: American Marketing Association, 1995; American Marketing Association. http://www.ama.org
2. Christopher Holloway J. Marketing for Tourism, Prentice Hall, fourth edition 2004.
3. Дурович А.П. Маркетинг в туризме. Минск: ООО `Новое Знание`, 2003.
4. Купер К., Флетчер Д., Гильберт Д., Ванхилл С., Богданов Е. Экономика туризма: теория и практика. СПБ, 1998.
5. Ополченов И.И. Маркетинг в туризме: обеспечение рыночной позиции. М.: `Советский Спорт`, 2003.
6. Панкрухин А.П. Маркетинг территорий. СПб.: `Питер`, 2006.
7. Райс Л., Райс Э. 22 закона создания бренда. М.: `АСТ`, 2003.
8. Рябова И.А. Исмаев Д.К. Путилина С.Н. Словарь международных туристских терминов. М., 2005.
9. Шубаева В.Г., Афанасенко И.Д. Маркетинг туризма. СПб.: Изд-во СПБГУЭФ, 2000.

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2021