Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
Magazine Subscription
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 1 (21), 2007
ECONOMICS AND MANAGEMENT IN THE SPHERE OF SERVICES
Дьяконова Л. И.
доцент кафедры менеджмента организации Балтийского государственного технического университета ВОЕНМЕХ им. Д.Ф.Устинова

К созданию модели маркетинга профессиональных туристских услуг



Литература
1. Котлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство и туризм: Учебник для вузов. - М.: ЮНИТИ, 1998.
2. Моисеева Н.К. Стратегическое управление туристской фирмой: Учебник. - М.: Финансы и статистика, 2000.
3. Песоцкая Е.В. Маркетинг услуг: Учебное пособие. СПб.: Питер, 2000.
4. Bitner, M. J. Servicecapes: The impact of Physical surrounding on Customer and Employees. Journal of Marketing. - 1992. - 56 (April).
5. Eiglier, P. and Langeard, E Principles de politique marketing pour les enterprises de services. - L`Institute d`Administration des enterprises, Universite d`Aix-Marselle, 1976.
6. Gronroos C. Developing Service Quality some Managerial Implications, European Marketing Academi, 15th Annual Conference, 1996.
7. Gronroos C. Service Management and Marketing: Managing the moment of truth in the service sector. - Cambridge, Mass: Marketing Science Institute, 1990.
8. Norman R. Service Management. - 2.edition. - Copenhagen, Gads Forlag, 2004.

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2021