Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
About the Editor-in-chief
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 3 (23), 2007
ISSUES OF COMPETIVENESS IN CONTEMPORARY ECONOMICS
Дзюменко И. Н.
соискатель кафедры маркетинга Санкт-Петербургского государственного университета экономики и финансов

Методы оценки лояльности партнеров в сбытовых сетях



Литература
1. Зибер П. Управление сетью как ключевая компетенция предприятия //Проблемы теории и практики управления. – 2000. – N 3.
2. Иванова Д. Построение системы дистрибьюции: как обеспечить лояльность дилеров? //Промышленный маркетинг. – 2006. – N3.
3. Катькало В.С. Межфирменные сети: проблематика исследований новой организационной стратегии в 1980–90-е годы // Вестн С.-Петерб. ун-та, 1999. Сер.5. Вып.2 (N12).
4. Fulk, J., Monge, P. Communication Technology for Global Network Organizations //DeSanctis, G., Fulk, J. Shaping organizational form: Communication, Connection and community. – Newbury Park: Sage, 1998.
5. Stone M, Woodcock N. Customer Loyalty: Best Practice. Policy Publications, 1998.

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2022