Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
Magazine Subscription
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 3 (23), 2007
ECONOMICS, MANAGEMENT, AND ACCOUNTING AT THE ENTERPRICE
Matrosova S. V.
Assistant Professor, Chair of Economics and Management, Moscow State Industrial University (branch of Roslavl’, Smolensk region), PhD (Economics)

Алгоритм управления товарной и ценовой политикой предприятий потребительской кооперации



Литература
1. Васильева З.А. Формирование товарно-ассортиментной политики предприятия: Учеб. пособие. – Красноярск: КГТУ, 1996.
2. Ивченко Б.П., Мартыщенко Л.А., Табухов М.Е. Управление в экономических и социальных системах. Системный анализ. Принятие решений в условиях неопределенности. – СПб.: Нордмед-Издат, 2003. – 248 с.
3. Киселев В. Формирование товарного ассортимента в сфере торговли //Маркетинг. – 2003. – N 2. – С. 107–111.
4. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. – СПб.: ПИТЕР, 2006. – 494 с.
5. Ермаков В.Ф. Социальные и нравственные основы потребительской кооперации: Учеб. пособие. – М.: Наука и кооперативное образование, 2003. – 406 с.
6. Эванс Д., Берман Б. Маркетинг: Сокр. пер. с англ. / Авт. предисл. и науч. ред. А.А. Горячев. – М.: Экономика, 2005. – 335 с.


В статье использованы данные статистической отчетности Смоленского Облпотребсоюза.

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2021