Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
Magazine Subscription
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 3 (23), 2007
ECONOMICS AND MANAGEMENT IN THE SPHERE OF SERVICES
Deeva E. M.
Assistant professor, Chair of Economics and Management, Ulyanovsk State University of Technology, PhD (Economics)
Ширялкин А. Ф.
доцент кафедры управления качеством Ульяновского государственного технического университета,
кандидат технических наук


Совершенствование инструментов менеджмента качества
консультационных услуг



1 Гончарук В.А. Маркетинговое консультирование. – М., 1998. – С. 35–67.
2 Ковальков Ю.А., Дмитриев О.Н. Эффективные технологии маркетинга. – М.,1994. – С.38–58.
3 Швец В.Е. Измерение процессов в системе менеджмента качества: опора на стратегию и структуру //Сертификация. – 2003. – С.17–21.
4 Хэри М.«Шесть сигм»: стратегия прорыва в рентабельности //Методы менеджмента качества 2000. – № 6. –С. 8–14.
5 Франко В.Р. Применение метода «Шесть сигм» // Обзор материалов журнала «Quality Digest». Европейское качество. – 2002. – С. 27–30.
6 Ефимов В.В. Экономика качества: Учебное пособие. – Ульяновск, 2003. – С.67–86.

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2021