Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
Magazine Subscription
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 3 (23), 2007
YOUNG SPECIALISTS
Сырямина Л. В.
аспирант кафедры управления качеством Московского государственного университета им. Н.П. Огарева

Конкурентоспособность продукции – результат ориентации на потребителя



Литература
1.http://www.rge.ru/info/chronology/4/article39/
2.Адлер Ю., Турко С. Хороший потребитель – довольный потребитель //Стандарты и качество. – 2005. – № 4.
3.Алешин А. Ориентация на потребителя – ключевой фактор успешной деятельности предприятия //Стандарты и качество. – 2006. – № 5.
4.Васильев Г.А. Поведение потребителя: Учебное пособие. – М.: Вузовский учебник, 2005.
5.Маслов Д.В., Белокоровин Э.А. Удовлетворение по-японски //Методы менеджмента качества. – 2005. – № 2.

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2021