Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
Magazine Subscription
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 3 (23), 2007
YOUNG SPECIALISTS
Цуканов Д. Ю.
аспирант Санкт-Петербургского государственного инженерно-экономического университета

Ценовое преимущество как основа глобальной маркетинговой
стратегии компании



Литература
1.Дойль П. Маркетинг, ориентированный на стоимость. – СПб.: Питер, 2001.
2.Липсиц И.В. Коммерческое ценообразование. – М.: Изд. БЕК, 1999.
3.Ценовое преимущество / М. Марн и др. – М.: Изд. Альпина Бизнес Букс, 2004.
4.Негл Т.Т., Холден Р.К. Стратегия и тактика ценообразования. – СПб.: Питер, 2001.

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2021