Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
About the Editor-in-chief
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 2 (26), 2008
SCHOLARLY REPORTS
Egorov I. V.
St.Petersburg Institute of Management and Law,
Candidate of Science (Economics)


Комплексное использование маркетингА в системе управления предпринимательством



Литература
1. Маркетинг: Учебник для вузов /Г.Л. Багиев, В.М. Тарасевич, Х. Анн; Под общ. ред. Г.Л. Багиева. – М.:ОАО «Изд-во Экономика», 1999. – 703 с.
2. Шонесси Дж. Конкурентный маркетинг: стратегический подход /Пер. с англ. под ред. Д.О. Ямпольской. – СПб.: Питер, 2002. – 864 с.

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2022