Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
About the Editor-in-chief
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 2 (26), 2008
PROBLEMS OF MARKETING. LOGISTICS
Egorov I. V.
St.Petersburg Institute of Management and Law,
Candidate of Science (Economics)


Совершенствование маркетинговых исследований в интересах предпринимательства



Литература
1. Котлер Ф. Основы маркетинга: Пер. с англ./Общ. ред. Е.М. Пенбковской. – М.: Прогресс, 1990. – 736 с.
2. Эванс Дж. Р., Берман Б. Маркетинг: Сокр. пер. с англ./Науч. ред. А.А. Горячев. – М.: Экономика, 1993. – 335 с.
3. Ходяченко В.Б. Маркетинг: Учеб. пособие. – СПб.: Изд-во С.-Петерб. ун-та, 2002. – 179 с

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2022