Dezhkina T. G. Dean of the Department of Management and Tourism, St.Petersburg Institute of Management and Law, Candidate of Science (Economics)
Mutual relations of instruments of entrepreneurship
The article focuses on the evolution of marketing. The author suggests applying instruments of marketing to the market of states orders
Литература
1. Веселов Ю.В. Экономическая социология: история идей. — СПб.: Изд-во СПбГУ, 1995.
2. Гэлбрейт Дж.К. Экономические теории и цели общества / Пер. с англ. — М.: Прогресс, 1979.
3. Маршалл А. Принципы экономической науки. Т.1. — М.: Прогресс, 1993.
4. Кузнецов Ю., Подлесный В. Основы менеджмента. — СПб.: Изд-во СПбГУ, 1997.
5. Милль Дж.С. Основы политической экономии / Под ред. А.Г. Милейковского. Т.2. — М.: Прогресс, 1980.
6. Макконнелл К., Брю С. Экономикс: Принципы, проблемы, политика. Т.1. — М.: Республика, 1995.
7. Ядгаров Я.С. История экономических учений: Учебник. — М.: ИНФРА-М, 1997.
8. Dablman C. The Problem of Externality // The Journal of Law and Economics (22). — 1978. — № 1.