Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
Magazine Subscription
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 1 (33), 2010
PROBLEMS OF MARKETING. LOGISTICS
Korotkova T. L.
Professor, Department of Marketing and Project Management, Moscow Institute of Electronic Technology, PhD (Economics)
Vlasov A. V.
PhD student, Department of Marketing and Project Management, Moscow Institute of Electronic Technology

Concept of innovation marketing of high-technology production (Russia, Moscow)
The article discusses the specificity of the Russian market of scholarly-technical production, argues for the necessity of complex innovative approach to commercialization of high-technology business, formulates the concept of innovative marketing, and lists the principles of innovative marketing in the process of creation and development of high-technology production
Key words: innovative marketing, high-technology production, commercialization of high-technology business



Литература
1. Портер М. Международная конкуренция: Пер. с англ./ Под ред. В.Д. Щетинина. — М.: Междунар. отношения, 1993. — 896 с.
2. Короткова Т.Л. Коммерческая деятельность / Под ред. Н.К. Моисеевой: Учебник по специальности «Маркетинг». — М.: Финансы и статистика, 2007.
3. Каплан Р., Нортон Д. Стратегические карты. Трансформация нематериальных активов в материальные результаты. — М.: Изд.Олимп-Бизнес, 2004. — 512 с.
4. Короткова Т.Л. Создание цепочки ценности в сфере обращения наукоемкой продукции. Материалы МНТК «Электроника и информатика». — М.: РИО МИЭТ, 2005.
5. Открытое акционерное общество «Зеленоградский инновационно-технологический центр»: Аннотированный отчет «Исследование состояния и тенденций развития малого инновационного предпринимательства на примере региона России — город Зеленоград» 2009 г.1. Портер М. Международная конкуренция: Пер. с англ./ Под ред. В.Д. Щетинина. — М.: Междунар. отношения, 1993. — 896 с.
2. Короткова Т.Л. Коммерческая деятельность / Под ред. Н.К. Моисеевой: Учебник по специальности «Маркетинг». — М.: Финансы и статистика, 2007.
3. Каплан Р., Нортон Д. Стратегические карты. Трансформация нематериальных активов в материальные результаты. — М.: Изд.Олимп-Бизнес, 2004. — 512 с.
4. Короткова Т.Л. Создание цепочки ценности в сфере обращения наукоемкой продукции. Материалы МНТК «Электроника и информатика». — М.: РИО МИЭТ, 2005.
5. Открытое акционерное общество «Зеленоградский инновационно-технологический центр»: Аннотированный отчет «Исследование состояния и тенденций развития малого инновационного предпринимательства на примере региона России — город Зеленоград» 2009 г.

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2021