Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
About the Editor-in-chief
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 1 (41), 2012
ISSUES OF ECONOMIC THEORY. MACROECONOMICS
Brjukhanova V. B.
PhD student, Chair of General Economic Theory and Regional Studies, East-Siberian State University of Technology (Ulan-Ude)

The role of consumer behavior in developing of the regional households’ market potential (Russia, Ulan-Ude)
The article discusses approaches to the study of target segments of consumer demand depending on the degree of “advancement” of the region’s households
Key words: economic behavior, consumer behavior, social behavior, market advancement, market potential
Pages: 86 - 89



Литература
1. Клейнер Г.Б. Стратегическое планирование: основы системного подхода. [Электронный ресурс] URL:http://www.hse.ru/data/002/854/1235/Kleine..
2. Наянова Е.А. К вопросу об индикаторах уровня рыночного развития региона [Электронный ресурс] URL: http://www1.asau.ru/doc/nauka/vestnik/2011
3. Печаткин В.В., Кофанов Д.Г. К вопросу оценки потенциала саморазвития региона [Электронный ресурс] URL: http://www.anrb.ru/isei/ef2006/d896/htm
4. Спивак В.А. Корпоративная культура. — СПб: Питер, 2001. — 352 с.
5. Экономическая теория: учеб. для студентов вузов /Под ред. В.Д. Камаева. — М. Гуманитарный изд. центр ВЛАДОС, 2007. — 591 с.
6. Википедия http://ru.wikipedia.org/wiki/

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2023