Brjukhanova V. B. PhD student, Chair of General Economic Theory and Regional Studies, East-Siberian State University of Technology (Ulan-Ude)
The role of consumer behavior in developing of the regional households’ market potential (Russia, Ulan-Ude)
The article discusses approaches to the study of target segments of consumer demand depending on the degree of “advancement” of the region’s households
Литература
1. Клейнер Г.Б. Стратегическое планирование: основы системного подхода. [Электронный ресурс] URL:http://www.hse.ru/data/002/854/1235/Kleine..
2. Наянова Е.А. К вопросу об индикаторах уровня рыночного развития региона [Электронный ресурс] URL: http://www1.asau.ru/doc/nauka/vestnik/2011
3. Печаткин В.В., Кофанов Д.Г. К вопросу оценки потенциала саморазвития региона [Электронный ресурс] URL: http://www.anrb.ru/isei/ef2006/d896/htm
4. Спивак В.А. Корпоративная культура. — СПб: Питер, 2001. — 352 с.
5. Экономическая теория: учеб. для студентов вузов /Под ред. В.Д. Камаева. — М. Гуманитарный изд. центр ВЛАДОС, 2007. — 591 с.
6. Википедия http://ru.wikipedia.org/wiki/