Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
Magazine Subscription
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 3 (43), 2012
PROBLEMS OF MARKETING. LOGISTICS
Gus’kova S. V.
PhD student, Chair of Commerce and Logistics, St. Petersburg State University of Economy and Finances

Logistic support of the organization of accompanying trade in the in gas station network (Russia, St. Petersburg)
The article provides a brief description of the accompanying business taking place in oil companies, discusses the major problems arising among the participants of the delivery chain in relation to non-profile goods and services, and calculates the growth of profit received as a result of increasing the number of gas stations
Key words: oil company, delivery chain, consumer goods, reserves, consumer, information
Pages: 195 - 198



Литература
1. Интересы продуктовых ритейлеров и топливных операторов не могут пересечься: рынок еще не развит [Электронный ресурс]. — Режим доступа: http://www.au92.ru/msg/20070821_7082114.html (дата обращения: декабрь 2011 г.)
2. Баурсокс Доналд Дж., Клосс Дейвис Дж. Логистика: интегрированная цепь поставок / Пер. с англ. — М.: ЗАО «Олимп-Бизнес», 2005.
3. Регионы России. Основные социально-экономические показатели городов — 2011 год [Электронный ресурс]. — Режим доступа: http://www.gks.ru/wps/wcm/connect/rosstat/rosstatsite/main (дата обращения: февраль 2012г.)
4. Федеральный Закон № 381-ФЗ от 28.12.2009 г. «Об основах государственного регулирования торговой деятельности в Российской Федерации»

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2021