Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
About the Editor-in-chief
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 3 (55), 2015
PROBLEMS OF MARKETING. LOGISTICS
Ananjeva M. V.
Assistant Professor, Chair of Trade and Marketing, Siberian Federal University, PhD (Economics)

Advertisement in innovative economy (Russia, Krasnoyarsk)
The article discusses advertisement in innovative economy and the so-called synergy effect, i.e. the mutual amplification of advertisement impact in the consumer’s perception
Key words: advertisement, content, branding, internet, marketing, commercial activity, consumer, synergy effect
Pages: 239 - 242



Литература
1. Цветков В.А., Моргунов Е.В. Илларионов Н.В. Инновационная экономика как форма постиндустриального развития // Промышленная политика Российской Федерации. — 2008. — №1. — С.24 — 42.
2. Шилина М.Г. Теория и практика связей с общественностью в инновационном дискурсе // Вестник МГУ, сер. Журналистика. — 2011. — № 1. — С.168–176.
3. Коммерциология. Организация коммерческой деятельности: учеб. пособие. Ч.I. Общие организационно-экономические предпосылки коммерческой деятельности; Ч. II. Организация и управление коммерческой деятельностью предприятий оптовой и розничной торговли / Под общ. ред. Ю.В. Гунякова; Краснояр. гос. торг.-экон. ин-т. — Красноярск, 2009. — 366 с.
4. Петухов И.А. Возможности сотрудничества с потребителями в продвижении продукта // Реклама. — 2010. — № 2.
5. Антипов К.В. Настоящее и будущее рекламы. Посткризисная антиутопия //Реклама. Теория и практика. — 2010. — №1 (37). — С.2–11.
6. Джозеф Яффе Up @ Down. Реклама: жизнь после смерти. — СПб.: Питер, Коммерсантъ, 2007. — 400 с.
7. http://ru.wikipedia.org
8. Головко М.В. Институциональные барьеры модернизации российской экономики //Экономические исследования: Интернет журнал. — 2012. — №4 (12) (дек.).
9. Пирогова Ю.К. Креативные решения и эффект синергии на различных уровнях // Реклама. Теория и практика. — 2010. — № 42 (июнь) — С.366–384.

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2024