Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
Magazine Subscription
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 2 (58), 2016
CURRENT BIBLIOGRAPHY
Ptukha A. R.
Director General, Step by Step company group (Moscow), PhD (Physics and Mathematics)

Foresight technologies as a value and strategic paradigm in entrepreneurship.
Review of the book by G.L. Bagiev, A.A. Dligach, Yu.N. Solovjeva, ed. by G.L. Bagiev “Foresight Technologies of Marketing: Marketing of Interaction. Systemic and Reflexive
Pages: 268 - 270



Литература
1. Аренков И.А., Наумов В.Н., Середохо В.А., Юлдашева О.У. Маркетинг и управление потребительской ценностью, СПб.: Амкос, 2013. — 650 с.
2. Багиев Г.Л., Длигач А.А., Соловьева Ю.Н. Форсайт технологии маркетинга: Маркетинг взаимодействия. Системно-рефлексивный маркетинг. Бенчмаринг. Управление компетентностью. Измерение и оценка ценности / Под науч. ред. Г.Л. Багиева. — СПб.: Астерион, 2016. — 400 с.
3. Багиев Г.Л., Пинчук А.В., Серова Е.Г., Шульга А.О. К вопросу формирования концепции маркетинга пространственного взаимодействия // Проблемы современной экономики. — 2012. — № 4 (40) — С. 22.
4. Клеменс Р. Логика и методология маркетинга взаимодействия. — СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 2006. — 142 с.
5. Котлер Ф., Картаджайя Х. Маркетинг 3.0: от продуктов к потребителям и далее — к человеческой душе. — М.: Эксмо, 2011. — 240 с.
6. Котлер Ф. 300 ключевых вопросов маркетинга: отвечает Филипп Котлер / Пер. с англ. — М.: ЗАО «Олимп-Бизнес», 2006. — С. 24.
7. Птуха А.Р., Степанов С.С. На развилке менталитетов. Действенные рецепты для инноваций, бизнеса и закона в России. — СПб: Алетейя, 2010. — 320 с.
8. Розов Н. С. Ценности в проблемном мире: философские основания и социальные приложения конструктивной аксиологии. — Новосибирск: НГУ, 1998. — 292 с.
9. Энджел Дж. Ф., Блэкуэлл Р.Д., Миниард П.У. Поведение потребителей / Пер. с англ; ред. Л.А. Волкова. — СПб.: Питер Ком, 2000. — 768 с.

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2021