Medynsky S. PhD student, Chair of Economics and Management in the Sphere of Services, St. Petersburg State University of Economics
Several conceptual principles of program marketing management in entrepreneurial structures (Russia, St. Petersburg)
The article discusses conceptual principles of marketing planning with the use of program tools. The author stresses the importance of development and implementation of adaptive program marketing management as one particular type of marketing management
Литература
1. Маркетинг: учебник для вузов / Г.Л. Багиев, В.М. Тарасевич, Х. Анн. — 3-е изд., перераб. и доп. — СПб.: Питер, 2006. — 733 с.
2. Багиев Г.Л., Шульга А.О. К вопросу формирования концепции системных свойств маркетинга // Проблемы современной экономики. — 2011. — № 4(40). — С.223–227.
3. Багиев Г.Л. Экономика маркетинга. — СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 2004. — 151 с.
4. Багиев Г.Л., Мефферт Х. Маркетинг взаимодействия. Концепция. Стратегии. Эффективность. — СПб.: Изд-во СПбГУЭФ, 2009. — 671 с.
5. Багиев Г.Л., Пинчук А.В., Серова Е.Г., Шульга А.О. К вопросу формирования концепции маркетинга пространственного взаимодействия // Проблемы современной экономики. — 2012. — №4 (44). — С.219–224.
6. Газизуллин Ф.Г., Газизуллин Н.Ф. Инновационные и институциональные прорывы — доминанты развития экономики России в условиях новой индустриализации // Проблемы современной экономики. — 2013. — № 2 (46). — С.28–29.