Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
About the Editor-in-chief
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 1 (65), 2018
PROBLEMS OF MARKETING. LOGISTICS
Medynsky S.
PhD student, Chair of Economics and Management in the Sphere of Services, St. Petersburg State University of Economics

Mutual functional relations and competency in the system of marketing management (Russia, St. Petersburg)
The article discusses a number principles related to marketing management on the basis of segmented toolkit. The author shows the impact of diversification of marketing functions upon the broadening of its competencies
Key words: functions of marketing, entrepreneurial structures, competencies, system of marketing management, segmentation of marketing functions
Pages: 84 - 86



Литература
1. Багиев Г.Л., Пинчук А.В. Миссия маркетинга взаимодействия и стратегия независимой потребительской оценки бизнес-субъектами эффективности социальных и экономических инноваций на основе blockchain-технологии // Проблемы современной экономики. — 2017. — № 3(63). — С.97–100.
2. Багиев Г.Л., Длигач А.А., Мефферт Х., Фритц В. Диверсификация функций маркетинга и восприятие потребителем товарных ценностей: форсайт-технологии маркетинга в условиях пространственной и системной экономики // Проблемы современной экономики. —2014. — № 3 (51). — С.205.
3. Багиев Г.Л., Длигач А.А., Соловьеа Ю.Н. Форсайт технологии маркетинга: Маркетинг взаимодействия. Системно-рефлексивный маркетинг. Бенчмаркинг. Управление компетентностью. Измерение и оценка ценности: Монография / Под науч. ред. Г.Л. Багиева. — СПб.: Астерион, 2016. — 400 с.

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2022