Medynsky S. PhD student, Chair of Economics and Management in the Sphere of Services, St. Petersburg State University of Economics
Mutual functional relations and competency in the system of marketing management (Russia, St. Petersburg)
The article discusses a number principles related to marketing management on the basis of segmented toolkit. The author shows the impact of diversification of marketing functions upon the broadening of its competencies
Литература
1. Багиев Г.Л., Пинчук А.В. Миссия маркетинга взаимодействия и стратегия независимой потребительской оценки бизнес-субъектами эффективности социальных и экономических инноваций на основе blockchain-технологии // Проблемы современной экономики. — 2017. — № 3(63). — С.97–100.
2. Багиев Г.Л., Длигач А.А., Мефферт Х., Фритц В. Диверсификация функций маркетинга и восприятие потребителем товарных ценностей: форсайт-технологии маркетинга в условиях пространственной и системной экономики // Проблемы современной экономики. —2014. — № 3 (51). — С.205.
3. Багиев Г.Л., Длигач А.А., Соловьеа Ю.Н. Форсайт технологии маркетинга: Маркетинг взаимодействия. Системно-рефлексивный маркетинг. Бенчмаркинг. Управление компетентностью. Измерение и оценка ценности: Монография / Под науч. ред. Г.Л. Багиева. — СПб.: Астерион, 2016. — 400 с.