Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
Magazine Subscription
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 4 (68), 2018
ECONOMICS, MANAGEMENT, AND ACCOUNTING AT THE ENTERPRICE
Bichun Yu. A.
Assistant Professor, Chair of Economics and Management of Enterprises and Industrial Complexes, St. Petersburg State University of Economics, PhD (Economics)

Communication of power engineering companies with corporate stake-holders in the system of social interaction (case of the open joint-stock company “Gazprom”) (Russia, St. Petersburg)
The author focuses on the specificities of communication of power engineering companies with internal stake-holders, in particular, with trade union organizations, and identifies the major directions of such interaction, the content of communication, and ways of making it more effective. The article is based on the research conducted by a group of experts in a number of power engineering companies
Key words: social communications, stake-holders, models of interaction, employer's brand, corporate culture, trade union organizations, power engineering companies
Pages: 89 - 92



Литература
1. Форсайт технологии маркетинга: Маркетинг взаимодействия. Системно-рефлексивный маркетинг. Бенчмаркинг. Управление компетентностью. Измерение и оценка ценности: Монография / Г.Л. Багиев, А.А. Длигач, Ю.Н.Соловьева; под науч. ред. Г.Л. Багиева. — СПб.: Астерион, 2016. — 400 с.
2. Аренков И.А., Бичун Ю.А. Бизнес-коммуникации: новые возможности получения конкурентных преимуществ: учебное пособие / Под ред. Г.Л. Багиева. — СПб.: Изд-во: СПб ун-т экономики и финансов; Высшая экономическая школа, 2001.
3. Малышев М.А. Трипартизм в системе социального партнерства // Электронный ресурс: https://cyberleninka.ru/article/v/tripartizm-v-sisteme-sotsialnogo-partnerstva
4. Повышение эффективности взаимодействия профсоюзных организаций с ключевыми группами работников в процессе реализации социальных программ ПАО «Газпром»: новые вызовы времени и модели коммуникаций (на примере дочерних обществ): Отчет о НИР ИДПО — «ВЭШ»; СПбГЭУ; рук. Я.Я. Клементовичус, 2015. Номер государственной регистрации: 115110610167.
5. Тизерная реклама — плюсы и минусы: Электронный ресурс: https://www.directadvert.ru/articles/tizernaya-reklama-plyusy-i-minusy

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2021