Logo PROBLEMS
OF MODERN
ECONOMICS
Start Page
News
Information About the Journal
About the Editor-in-chief
Advertising
Contacts
EURASIAN INTERNATIONAL SCIENTIFIC-ANALYTICAL EDITION Russian
Thematic profile of the Journal
The latest
Issue
Announcement
Issues List
Find
Editorial Council
Editorial Board
Magazine Representatives
Article Submission Guidelines
PROBLEMS OF MODERN ECONOMICS, N 2 (82), 2022
PROBLEMS OF MARKETING. LOGISTICS
Bagiev G. L.
Chair of Management and Innovations, St. Petersburg State University of Economics, PhD (Economics), Professor; Honorary Scholar of the Russian Federation
Vereteno A. A.
Senior lecturer, Chair of Marketing and Advertisement, F. M. Dostoevsky Omsk State University

Branding of impressions as a prospective trend in the development of contemporary economics (Russia, St. Petersburg, Omsk)
The article discusses the trends in the spatial-system economics, marketing and branding, and analyzes the meaning of brand and branding in the business-communication of the market stake-holders. The authors emphasize the importance of enterprise internal marketing in the context of instability of business environment.
Key words: trends in economy, marketing, brand, branding of impressions, internal marketing, digitalization
Pages: 92 - 95



Список использованных источников:
1. Trend report 2022, Trendhunters, 234 с. — Режим доступа: https://www.trendhunter.com/trends/2022-trend-report-research (дата обращения:
2. Власова М. Как изменится маркетинговая активность в 2022 году: бюджеты, соцсети, рекламные каналы. — Режим доступа: https://emailsoldiers.ru/blog/crisis-marketing-2022 -29.03.2022
3. Кастомизация: как бренды персонализируют товары [Электронный ресурс]: 2019. — Режим доступа: https://www.elledecoration.ru/news/design/kastomizirui-eto-marina-yushkevich-ob-individualnoi-dorabotke-mebeli-id6797952/
4. Веретено А.А. «Тренды Бизнеса и особенности формирования брендинга с использованием цифровых технологий» // Проблемы современной экономики. — 2019. — № 2 (70). — С. 103.
5. Багиев Г.Л., Пономарева Е.В. Маркетинг взаимодействия. Потенциал. Эффективность. Монография. — СПб.: Изд-во СПбГЭУ, 2021. — 241 с.

Article in russian

Back to the issue content

Copyright © Problems of Modern Economics 2002 - 2022